Man blir irriterad

Helvete, skit, mög och shit.
Det är typ så jag just nu kan sammantaffa min situation.

Torsdagar är min (som sagt) bästa dag i veckan. Det är nämligen simning på morgonen, sedan Power Yoga, sedan dans och sedan styrketräningAktiverum. Dagen kan väl inte bli bättre?
 Nej, men sämre kan den däremot bli, och det är just vad som hänt.
Nu  när jag hade styrka hände något.

Jag har sedan innan ett halvbra knä, det rasslar lite konstigt och jag får ont om jag anstränger det för mycket. Hur som helst trodde idrottsläkaren jag var hos förra gången att det berodde på överansträningning och överrörlighet.

Men nu på styrkan gjorde jag tydligen någor konstigt vilket resulterade i att knät sa ifrån. Fy fan vad ont jag har!!
Kan för sören knappt gå här hemma!
Jag tänker inte bli skadad...inte nu! Never ever, det får inte hända!
Jag ska simma DM, så är det bara, och jag ska träna imorron. No questions!
Så fuck mitt knä! Åh, bli så arg.
Varje gång jag har flow händer något, är det inte sjukdom så är det skada. Jag kan faktiskt inte minnas ett SM jag simmat utan att antingen varit sjuk någon vecka innan, eller åkt med en skada. Tänkte det skulle bli ändrning på det nu...så hör du det knät! Shape up!

Kommentarer
Postat av: Jingan

Vi får hoppas knät blir bra fia! Krya på dig :) Kram tjingeling

2007-10-11 @ 23:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0