laaazzzyyy...

haha okej. Bilden från jag la in var tagen tidigare iår...ehm. säger väl inte så mycket mer tycker jag ;)

Istället har jag en annan fråga:
Tänk att man vill något riktigt mycket, men inte vågar. Hur gör man?
Knivigt. Jag sätter mig själv i den situationen alldeles för ofta. Irritarenade men sant.

Denna veckan var det tänkt att jag skulle ha en "healthy week".
Jag skulle lägga mig tidigt, käka nyttigt och cykla var dag.
Men det sket sig.
I Fredags märkte jag att min cykel fått punka, kunde därför inte cykla. Och eftersom jag är lat, har jag inte tagit den till service än...så jag tyckte att "äh, eftersom jag inte ska cykla, behöver jag inte gå upp tidigt, då kan ja va vaken lite längre.." Lite längre blev 2-3 timmar längre än jag planerat .
Så jag struntade i hela min "healthy week", satsar på att ha den nästa vecka, men eftersom hag fortfarande inte tagtit cykeln till lagning...så får jag se hur det blir med den biten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0