Kvällen den 20:onde Oktober

Igår var det party at Carros house.
Hon och Klara hade fyllt, så vi stack dit efter träningen.

Först på programmet var : Välkomstdrink bestående av Fanta med sega råttor i, haha, faktiskt gott ;). Och presentöppning. Undra vem som tycker det är roligast? Personen som får presenterna, den som gett presenten, elller alla nyfikna runt om? :D Tror det går ganska jämt upp.
Efter det var det uppdrag: Baka din egen pizza.  Jag bakade med Kimsan, och den blev god som fan ;) Efterätten bestog av Toblerone fondy. Sjukt gott.

Sen drog vi vidare till bowninghallen. "Bowling" är inte precis mitt andranamn, men igår gick det helt sjukt bra. (ja, för att vara mig i alla fall.) På en och en halv runda hade jag typ 198 poäng :) (Tror jag det blev när jag räknade ihop snabbt.) Helnöjd faktiskt.
När vi kom hem därifrån väntade en singstar turnering. Har vi några sjungande stjärnor i simlaget? haha.

Jag vet fortfarande inte vilket lag som vann, ...stack hem tidigare. Men de får jag väl reda på om ett tag kan jag tänka.
På väg hem blev jag ashungrig, så jag och Felix (som jag skulle köra hem) stannade på Stattenas Drive in...halv två på natten. Men ja, då har man gjort det också i sitt liv -)

Bilder kommer antagligen in senare...själv hade jag ingen kamera med mig (som vanligt), men det hade som tur var Ninni.


Kommentarer
Postat av: Helena

snygg blogg :)

2007-10-21 @ 13:15:12
URL: http://apriilhimlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0