Kock?

Nu har kag lekt kock i 1 timme.
Phu.
Gjort hur mycket köttfärssås som helst, gjort lunch till idag och lunch till imororn.
Känner mig lit duktig faktiskt ;)

Men när jag skulle börja hacka lök till köttfärssåsen fick jag konstiga bilder i huvudet.
Jag såg hur jag själv slant med kniven så fingret lossnade... började fundera på hur jag då skulle göra.
Sen började jag fundera hur det då skulle gå att simma i helgen.
(kanske hade fått vara halv-handikappad med Flex som snart saknar en nagel på långfingret ;) )
Hur som helst, jag kom på mig själv med att, det var rätt sjuka tankar, och glömde dom.
Istället gick jag och hämtade ett par skidglasögon så jag inte skulle gråta när jag skar löken.
Det gick lite bättre än vanligt, men ögonen sved ändå.
Satte på köksfläkten och öppnade ytterdörren så blev det lite bättre ;)

Nu ska jag käka, sen packa. Så får jag se om jag hinner till träningen ;)
Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0