Knepig dag.

Ja man kan verkligen kalla denna dagen för lite knepig. Eller aningen skum kanske.
Efter träningen satt jag och småsnackade lite med Micke, sen åkte jag hem och somnade.
Huvudet känns som en ballong.

Nu är det redan mörkt ute. Klockan är bara 16.26.
Men man får väl vänja sig inför vintertiderna.

En rolig nyhet är att jag tydligen var med i tidningen idag. :D
Eller ja, kanske inte är med i tidningen, men det ska tydligen stå om mig på sportsidorna under Lingons bild. -)
Jag har själv inte sett det, tidningen är skumt nog spårlöst försvunnen här hemmifrån.
Så får väl kontrollera det när jag hittar en tidning :).

Nu ska jag och träna dagens andra pass. Syra träning...nerifrån. Yey, favoriten...
Men bara huvudvärken försvinner ska det nog inte vara några problems.
Efter det blir det antagligen filmtittning med Kimsan.
Skulle egentligen blivit bio, men har inte riktigt haft tid att kolla vilka filmer som går.
Dessutom spar man en hel del på att se film hemma istället :)

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Jingan

Happy Halloween du ;) haha

2007-10-31 @ 22:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0