Jobbigt läge

Nu ska jag köra till träningen.
I vanliga fall är det inga problem, men idag verkar det som om det är omöjligt.

Alla som varit hemma hos mig vet att utanför mitt hus har vi en liten vändzoon.
Vi är 4 hus som ligger runt denna och har våra parkeringar här.

Nu när jag skulle köra står det två inpressande lastbilar där.
Hur det lyckats med att pressa in två lastbilar på den ytan är för mig en gåta, men tydligen har de lyckats.
(Nya grannar...antagligen nya möbler)
Men jag kommer i alla fall inte lyckas klämma mig igenom och komma ut med bilen.
Jobbigt läge...

Men måste tyvärr ut, i värsta fall får man kanske be den ena snällt att flytta sig? Who knows?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0