It's a party in my car

Idag blev det basket!
Älska basket!, Gillar dock inte basket när det är så mörkt att man knappt ser bollen...
Det var det stora problemet ikväll.
Men det funkade ändå helt okej.
Jag och Maria körde 21, och ska jag vara ärlig så vet jag inte om vi körde klart...men jag tror Maria vann ;)
Sen började det regna så vi satte oss under ett paraply på HS-bryggan och väntade på Felix.

Vi var skitkalla när han äntligen kom, så alla tre satte sig i bilen som rullade till Marias hus. Vi gick ur, köpte chips (skit äckliga), pucko, dricka, minimajs och muffins, sen satte vi oss och hade party i bilen.
Det var faktiskt riktigt trevligt. Belive it or not.
(Härmade galningarna från gårdagen som faktiskt hade fest i bilen!, de satt fem personer i en liten volvo, lampan tänd och hög musik...satt och skrattade och snackade med öl i handen...vi skrattade åt dom .)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0