Inte bra

Idag fick jag det fixat. Tatueringen är ifylld.
Oturligt nog kunde jag inte simma efteråt..."men pucko, det fattade du väl att du inte skulle kunna göra?"- Ja, det fattade jag, men va fan, det kanske man kan ta igen.
Fick istället en liten halv utskällning av Stene via telefon genom Jerker. haha, krångligt det där, huvudsaken är att jag fattar. ;)

Imorron ska jag äntligen få kolla upp mitt knä, jag ska äntligen få reda på vad som egentligen är fel. Ska bli gött. Men ska vara där redan klockan 9, det vill säga innan skolan...hoppas jag hinner till båda platserna i tid.

När jag och Maria satt i bilen på väg till Mjöhult, kom jag fram till att jag oftast är sen när ja ska någonstanns med bilen. Jag kör alltid för snabbt. Det är inte bra.
Men på något sätt lyckas jag alltid med att bli lite sen. sjukt jobbigt och något jag måste jobba på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0