Helt sjukt, människor saknar vett

Igår blev det en lite halvkul kväll på Tivoli.
Firade Sarha som fyllt år. Och man kan nog lätt säga att hon var den som firade mest... :D
Undrar faktiskt hur hon mår idag.
Träffade Marcus där i alla fall, trevligt trevligt.

Efter ett tag kände jag hur tårna på högerbenet domnade bort, kändes som jag hade nålar under stortån, tyckte det var helskumt ett tag tills jag kom på anledningen: Bandaget som satt lindat hårt som fan runt knät. "aha!"
Så gick ut en sväng med Maria till bilen för att linda upp det.
Hon satte sig i bilen och snackade lite i telen, medan jag stog lutad över förarsätet.
Plötsligt vänder jag mig halvt om så jag ser genom vindrutan...ja man kan ju gissa vad jag ser.
En skitäcklig gubbe, står och glor på oss, vänd mot ett träd ca 5 m bort....och ja..."trallar" lite på sig själv!
Sa till Maria som genast började asflabba och prata väldigt högt i luren.
Riktigt äckligt var det! Fy fan asså!
Jag skynade mig så mycket det gick, sedan låste vi bilen och gick snabbt som attan därifrån.

Helt seriöst, har människor ingen vett?
Det var ju inte precis så att vi gick fram till honom och bad att få se på hans lilla sak....Groose!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0