helgens drog: Nässpray

Phu, det var alla nyheter om helgens händelser.
Shit, har faktiskt saknat att inte kunna blogga.
det är ju som en dagbok, ...bara det är den ligger på nätet.
Nu känner jag att jag käkat alldeles för mycket onyttiga sötsaker.
Det blev Burger King på väg hem..sen godis i bilen.
Inte bra...får borsta gaddarna ordentligt ikväll :)

Helgens drog har fan varit; Nässpray. (och minttabletter...men de räknas inte längre. Kan inte kalla det drog, snarare beroende eller en del av mitt liv, haha :) ) har verkligen inte kunnat andas om jag inte haft det! jag vet, jag vet..akta så du inte blir nässprays beroende. Man kan ju faktiskt bli det...men nej, jag tror det är ganska lugnt i mitt fall. Jag använder det av praktiska skäl -)

Jag brukar säga att sleep is the enemy.
Men ikväll ska det faktiskt, trot eller ej, bara bli så jäkla skönt att få krypa ner och nanna egen säng.

Ska vara hos naprapaten imorron klockan 11 bara. Damn. Jag kan försöka lura i er att jag längtar...men det tänker jag inte ens försöka lura i mig själv.
Aj...säger jag bara.
Men, nu är det höstlov...eller fall break som det så fint heter på engelska.
Ska verkligen njuta och har jag tur, blir det en rutt till La Stockholmia!
Hoppas verkligen på det!
Tjofjöjt!

Kommentarer
Postat av: Lollo

kom kom kom kom !

2007-10-29 @ 08:17:30
URL: http://lolllo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0