Grattis, du vann en sjukdom!

Ja, idag kan man nog inte säga mer än att..."grattis, du vann en sjukdom".
Jag vaknade imorse med feber och en försvunnen röst.
Just nu känns det som att jag har hittat ite av rösten igen...men fan.
Jag har en fråga jag vill ha svar på: Varför blir jag alltid sjuk innan en tävling??

Det är hur skumt som helst. Fattar ingenting. Jag kan inte minnas ett mästerskap som inte blivit förstört på grund av sjukdom eller skada. Det är så jävla tråkigt! Det är booring och riktigt uttjatat.

Hu som helst. Nu när jag ändå är hemma, ska jag passa på att göra en hel mängd olika saker. Har skrivit upp värsta listan på ett A4 här hemma. Kryssar av när jag är klar.
Nästa kryss är: Skriva Svenskan.
Skriver ett arbete, en artikel...om bloggar.
Kul? Nej, det vill jag inte påstå.
Vi fick ett häfte med uppgifter och ett annat fullt med texter, sedan fick vi välja en uppgift.
Min heter, "Vi syns på bloggen!"

Tyckte att det var ganska passande eftersom jag näst intill lever på internet. Så, får la se hur det blir när det är klart!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Så du är också hemma ? Mysigt :P

2007-10-24 @ 12:41:17
URL: http://lolllo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0