Godnatt!

Софија
Det är mitt namn på serbiska.
Tyckte det såg riktigt fräckt ut. Undra hur man säger det.

Hur som helst.
Fortfarande sjuk, och inte blev det bättre av att jag halvtvingades till simhallen heller...:(
Sikket raseriutbrott jag fick på träningen! Åh, blev så arg på Stene, och på bassängen och på mig själv och tekniken och simningen och allt. ååh. Men det hjälpte när Felix och jag satt och snacka i bilen efter och åkte och köpte godis. så jäkla gott, godis och en riktigt bra vän löser allt :)
Men men, jag ska upp kampen mot min hals. Tro det eller ej...det är jag mot min kropp.
Jag kommer vinna.


Katten har somnat i min säng.
Så go är han. Min lilla snutte, haha.
Nej Tjena vad trött jag är. Sitter bara och flummar.
Kanske ska göra som katten?

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0