Facebook?

Okej, för er duktiga fotare som läser detta ber jag om ursäkt...systemkamera heter det. Inte proffskamera. Fy fy.

Hur som helst, nu ska jag snacka om annat. Nämligen facebook.
Facebook, facebook.
Varför snackar alla om facebook?
Det låter riktigt kul, "alla har en!" Alla? ja faktiskt alla, vänner jag har från USA snackar om det, vänner här och i Tälje snackar om det. "Okej, jag ger mig! Jag skaffar facebook!" Tänkte jag.

Huge misstake!
Det är ju så skittråkigt!
Jag menar, vad gör man där? Kollar andras bilder, skriver på ngns vägg, går med i en klubb...skaffar vänner? Yey!-Applåder.
Detta är precis som lunarstorm. Men mycker, mycket svårare. Och mycket, mycket tråkigare.

Jag hade varit inne en gång innan, men igår när Felix var på besök, visade han lite hur man gjorde. "Aha".
Nu fattar jag lite mer, men tycker fortfarande det är olidligt tråkigt.
Men, jag tänker ge det en chans. Faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Komsi komsi :D

2007-10-15 @ 07:55:06
URL: http://lolllo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0