Ett, två, tre(ningsverk)! ;)

Jag är helt slut.
Två träningar i rad då jag bara simmat med armarna..benen har fått hänga.
Piss knä!
I och för sig är det ganska bra eftersom jag får träna armarna..men ändå segt.

Gårdagenspass var nog roligast.
Fick ta på mig en gummislang runt midjan, i den knö coach fast en livboj som skulle flyta efter mig och i den satte han fast vikter som hängde ner i vattnet. Detta blev tungt som sören kan jag lova.
Skulle simma 25:or, men fick bryta första pga gapskratt.
Kunde fan inte hjälpa det, men kände mig sjukt dum..
"Tjeena, baywatch här! Håll ut, jag kommer och räddar dig...jag lovar....även om det går jäkligt långsamt!"
Jävla livboj ;)

Behöver jag nämna att träningsverken inte längre är nådig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0