En ny trend?

Tötthet har blivit dagens trend.
De allra flesta är trötta, och säger någon "fan vad trött jag är!" så är det minst en som svarar "Ja, jag med!"

Jag kom på mig själv med att göra detta igår.
Vi satt och snackade i omklädningsrummet när de två föregående kommentarerna dök upp.
Jag tog en riktigt snabb funderare och kom sen på att...nej jag är ju inte alls trött. Varför sa jag det?

Det har blivit som en reflex, eller som en trend.
Alla är trötta, hela tiden.
Jag vet inte hur det är med andra...men jag gör i alla fall alldeles för lite åt min trötthet.
Ångrar mig varje morgon...

Ursäktar om inlägget var svårförståligt och/eller flummigt...men skyller på tröttheten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0