Efter en timme på stan

Idag fick jag en näradöden upplevelse.
Jag höll tal. Okej, inför klassen, men det var ändå hemskt. Gillar inte det alls.
Kanske överdrev jag en smula, Men det var jobbigast innan man gick upp. När man väl stog där med allas ögon på sig var det inte så farligt som man förväntat sig.
Men tur att alla satt på behörigt avstånd, jag som aldrig (peppar, peppar) brukar ha finnar, vaknade med två st...mitt på näsan imorse!
Det var ett lager av fundation innan jag lämnade huset ska jag säga.

När dagen i byggnaden kallad skolan äntigen var över åkte jag och Emelie ner i stan. Skulle fixa en mängd saker, men hann faktiskt med allt.
Eftersom det nu är officiellt höst, köpte jag en mössa, (haha en basker) och ett par vantar.
Kan verkligen behövas. Idag har det varit svinkallt och blåst.

                                                            
This is my bask.                                             Och mina snitsiga vantar.
Men jag köpte då en svart...

Riktigt nöjd ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

haha så jävla klockren :D

2007-10-09 @ 22:17:01
URL: http://spedersen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0