Deep in my mind...

...I wonder this:



Är det bara jag som kommit till det stadiumet där man inte vet om man tagit rätt beslut eller om man ångrar sig?


(Känns som om jag varit där alldeles för ofta, men ibland blir det tuffare...som nu.) 

                                                                                                                                               
                                                                                                                (But life still keeps going, ...right? )

Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha ! Jag får väl ta och lägga upp bilder på bloggen eller nåt ;) haha... Alltså jag har fixat bildgrejen, men jag har inte fixat tröjor eller sånt där man trycker på med.. haha... Men jag ska lösa det, måste bara se över min ekonomi lite :P Takida var grymt :) men det var helt stört varmt :P konstigt ? haha.. puss !

2007-10-06 @ 22:44:27
URL: http://lolllo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0