Dagsplanering

Igår hade jag en riktigt onyttig kväll.
Felix kom hit, vi käkade pizza/kebab tallrik, kladdekaka och kollade film till klockan va halv ett.
Riktigt skoj, onyttig kväll :)
Avundades inte honom när han skulle cykla hem...

Idag hade jag en välbehövlig sovmorgon.
Gick upp vid halv 12 och käkade frulle med morsan.
Det är som sagt okej att sova på morgonen, men inte på kvällen...

Ska snart iväg nu och va "fotomodell" (!) för mammas kommande kampanj på jobbet.
Ska vara en person på SPA som "får behandlingar"...fattar ite riktigt själv vad jag ska göra, men det löser nog sig. Gillar inte att va med på seriösa bilder, gillar bättre att ta dom då ;)

Min cykel är förresten fortfarande paj...de senaste två dagarna har det varit kanon väder, vill inget annat än cykla till träningen, men det går inte! Känner att man gör en dålig gärning när man tar bilen överallt...
Idag är det ännu härligare väder än de föregående dagarna. Även om det verkligen är svinkallt (frost inatt...piss) så lyser solen. Man kan alltså säga att detta är en perfekt solig-söndag-höstdag.

Funderar på att gå en runda i stan (stängt-jag vet!) och sen spela lite basket med polaren min ;)
Får ringa henne sen. La-Maria.
Som sagt, detta var lite tankar och dagsplanering. Tråkigt kanske-men det skiter jag i ;)
Blir dagen bra, läggs det kanske in bilder senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0