Dagens I-lands problem(!)

När jag kom hem trött och sliten igår efter en tråkig kväll på IH, ville jag bara slappa lite framför datorn.
Jag tog fram den och satte mig i köket, startade internet och msn, men fick en felrapport där det stog:
"FEL!
Det går inte att öppna internetläsaren för tillfället, vänligen kontrollera något av följande,
* fel vid inloggning
* fel adress
*bla bla bla..."
Jag blev lite småirriterad, men försökte lugnt en gång till. När samma sak hände gick jag och frågade pappa.
"Nej ingen kan gå in på nätet, en Telia snubbe var här tidigare, och nu funkar ingeting."

Nehe, nej men det var ju skoj. Telia kommer och ska lösa ett problem, men istället skapar de ett nytt. 
Man kände sig ganska handikappad när man inte kunde utföra det man ville på nätet, i och för sig var det bra eftersom man kom i säng i någorlunda tid ;), men ändå.

Men ännu värre är det när mobilen är borta. Då kan man snacka om handikappad. Kan inte få tag i någon, och ingen kan få tag i dig heller. Ganska jobbig situatuon, så jag kanske ska va glad över att det var internet och inte mobilen som var paj?  


Kommentarer
Postat av: Jingan

Trist o bli av med sin mobiltelefon! Man är verkligen sjukt beroende av den tyvärr, haha! Men du, hör av dig på msn eller nåt....miss u fia! kram tjingeling

2007-10-09 @ 14:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0