dagen idag

Idag är bilen på verkstan.
Cykeln är på lagning.
Bussen tar 45 minuter...
Det är tur att man har en mamma man kan låna bil av :)

Var på stan med henne idag.
Blev inställd Religion, så vi stack ner och käkade på Ebbas. Alltid lika gott. Dock inte billigt.
Idag var det jag som stod för betalningen, tyckte hon var värd det.
Jag käkade en bakpotatis med rosfbiff och mojjan tog en varm macka.
Hann med en del inhandlande också:

Mascara, HM              116:-

BH, HM                        116:-

Rouge, Åhlens           109:-

Present till mormor   245:-
Spray plåster (hah)   63:-

Sen hämtade jag mitt senaste packet från Ellos. Egentligen var det mamma som beställt mest, för min del blev det bara en tunika, men en grymt snygg sådan.

Ja, det blev ju ingen billig vistelse på stan direkt, men ibland får man unna sig...-)

Tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: Sohlberg

Utmanar dig att lista de städer du besök som har ett speciellt minne över sig, och sen vilka länder du besökt! lämna gärna ett avtryck när det är gjort =)

2007-10-19 @ 16:20:10
URL: http://www.metrobloggen.se/rockinroll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0