Big City Life

Sohlberg mailto:[email protected] om dagen idag

Utmanar dig att lista de städer du besök som har ett speciellt minne över sig, och sen vilka länder du besökt! lämna gärna ett avtryck när det är gjort =)


En utmaning.
Klart man ska skriva ner det, kan bara bli ett problem då jag inte kommer ihåg allt. Men får väl göra ett gott försök.
Utmaning som utmaning ;)

Städer med speciellt minne:  (börjar med Sveriges städer..)
Södertälje: Okej, kanske inte mycket att skryta med, men man får väl ändå stå upp för sin hemstad ;)
Stockholm: Denna underbara stad, finns det mycket mer att säga än "åk dit på sommaren, gärna skärgårn...uplev det själv."
Umeå: SM i Ume, satan vad kallt det var! Ena morgonen på väg mot simhallen mättes tempraturen till -21 grader. Men visst hade vi kul för det?
Hela Skåne: Bara för det är så gött. Bor här nu och det är faktiskt underbart.

En stad i Italen jag tyvärr glömt namnet på: Var där på skidsemester, grymmers!
Fort Lauderdale: Jag vet, har ingen aning om hur det stavas...ligger i florida. superhärlig stad! Var där på träningsläger för nu två år sedan, kommer aldrig glömmas. Speciellt inte när man var där med de bästa.
Miami/Ohlando: Första gången jag var på disney land, Wet'n Wild och Universal studios. Helt grymt!
Honolulu: Behöver jag säga något? Alla har väl sett Hawaiis huvudstad på bild åtminstånde. Jag känner nog ingen som skulle tacka nej till en resa dit, gör man det...då missar man en livsupplevelse.
Waikiki: Även detta Hawaii, låg och såg på strandbio här, så jäkla grymt.
Bankok/Phuket/Khao Lak: Familjesemester, vem glömmer?
Los Angeles/ San fransisco: Även detta en underbar familjevistelse. Full med aktiviteter.
Ja dessa var några av städerna man minns bäst, men ska som sagt inte skriva ner alla...

Läder:

Sverige
Norge
Danmark
USA, (Florida, Californien, Hawaii)
Italien
Thailand
Frankrike
Tyskland
Spanien
Grekland
Holland (?)....

Japp, det var nog det hele...tur man inte skulle skirva mer alla ständer...hade man ju fått sitta till imororn.

Kommentarer
Postat av: Sohlberg

kul o läsa =)
ha en bra dag

2007-10-20 @ 13:49:30
URL: http://www.metrobloggen.se/rockinroll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0