Allmänt irriterad

Fan!
Nu är det inte mycket som är rätt...
1. Vi har glosor till imorron, och som jag sa igår, jag kan fan inte få in dom i huvudet! Glosor har aldrig varit min starka sida och kommer aldrig vara det heller.
2. Klockan är alldeles för mycket, jag är dödstrött och borde sova, men måste va uppe för de jävla glosorna.
3. Det svider grymt på ryggen...tatueringen. Kändes inte alls såhär första gången, men antagligen är det ifyllningen som känns mer, alltså var det sant det jag hört.
4. Jag har en jäkla värk i magen! Damn, gillar det fan inte. Lever på Ipren nu var fjärde timma. Vill ha onsdag/torsdag, då borde det gå över.
5. Fick (kunde) inte simma idag, = massa överskottsenergi = sjukt jobbigt när man vill och måste sova!
6. Grymt irriterad i allmänhet på en hel mängd olika saker som jag inte har mage att skriva upp här. Av fler anledningar. Vissa saker är bara bättre att hålla för sig själv :)
och slutligen 7. En adress jag måste ha tag på verkar omöjlig att hitta...jobbigt.

Nu ska jag sätta mig med skitroliga glosor och sedan somna med boken i armarna...(inte första gången det händer ska jag säga..)
tjoflöjt på er och hoppas inte erat liv består av glosor och en svidande rygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0