actor?

Idag har jag känt på hur det känns att vara halvdöd.
Eller i alla fall, hur det känns att ha 0 energi kvar.
Jag vet att det bror mycket på den lilla sömn jag får, men vill inte skylla på det.
Säger istället att jag käkat för lite choklad ;)

Imorron ska jag försöka hinna till stan med Felix innan träningen. Vi ska försöka hitta en present. Någon som har ett bra tips om vad man kan köpa i födelsedagspresent till en människa man bara kännt ett tag?

Jag har funderat över hur det skulle va att vara med i en film.
Det måste vara riktigt roligt!
Alla bortklippta scener man kan titta på på DVD hemma, verkar ju hur kul som helst!
Man kanske ska satsa på ett framtida liv som skådespelare? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0