Today

Today:
City it is!
Om en halvtimme ska vi ner till stan och göra den osäker.
Har en liten lista jag ska inhandla, så får väl hoppas jag hittar det mesta :)

Gårdagens Chuck and Larry kan man verkligen inte klaga på.
En komedi som bör ses.
Handlar kort och gott om två polare vid samma namn som filmtiteln som "tvingas" blir mer än polare och ljuga inför sina vänner. Låter halvskumt, men är desto roligare.

Förresten har jag en liten fråga... Det är ingen som möjligtvis skulle kunna hämta mig från Ängelholms flygplats på måndag lunch? (A). Jag veeet....det finns flygbussar, men det är min sista utväg haha ;)

Aja, som sagt, nu ska vi ner på stan!

Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0