Tekniska problem, och undrande funderingar

Skulle gått och färgat brollans hår nu innan jag sticker, ...tydligen har han fullt upp att "döda bossar", och "traila till wainern" eller vad han nu snackar om.
Hemska datorspråk. Känner sig nästan gammalmodig när man fattar 0.

Samtidigt som jag la i fägen i hans hår, skulle jag sno lite färg och fylla i min slinga... men eftersom han är datanörd får jag nog strunta på det.
Får fylla i min svarta slinga efter SM istället...too bad. :(

Jag funderar fortfarande på om jag ska ta med datorn till SM eller inte.
Kan ju kolla film och så om jag har den med..men samtidigt, det är helg, och det går en mängd olika filmer på TV då, så om jag inte använder den, så är den bara onödigt tungt bagage.
Shises, sikka I-lands problem jag har.
Förhoppningsvis kan man fixa trådlåst till rummet på hotellet...men då blir man ganska osocial, haha.
Om man inte bjuder in de andra på filmmys såklart.
Tjeena, nog om mina datornproblem.

Är det någon som börjat köpa julklappar än?
detta är faktiskt första året på länge som jag faktiskt längtar till julen.
Ganska helsjukt är det. Brukar inte gilla den, mest pga att den är mitt i vintern och vintern är typ hemsk. Kall och jobbig. Men i år har jag faktiskt en lite annan syn på det hela. Ganska skönt faktiskt.
Men fasar fortfarande över när snön ska komma...:/
Längtar till jag ska få köpa julklappar också!
Älskar att ge bort, det är kul att på det sättet bry sig om andra. Och finns det ett bättre tillfälle för det än julen? Nja,..don't think so.

nope, nu ska jag kolla ett avsnitt av min drog One Tree Hill innan jag somnar.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0