SM...

jag skulle kunna använda denna sidan till att klaga över hur SM gått.
jag skulle kunna sitta här och bara skriva av mig..
jag skulle kunna skriva hur arg jag är på mig själv, och varför det gått som det gjort.

Men det tänker jag inte göra.
Dels för jag inte har svaren, har ingen aning om varför det gått som det gjort, och dels för att det skulle bli riktigt tråkigt att både läsa och skriva.

så istället kan jag berätta att jag är väldigt glad faktiskt, för jag blev inte sjuk innan detta SM.
Och så fyllde kussen år i torsdags, grattis tjejen! 19 år stor nu ;)
Faktiskt redan fixat födelsedags presse, blev en klänning ;)
Hope you like it ;)


Just nu sitter jag och kollar på femman.
Dom har någon form av svensk House makeover...men de behåller huset och fräshar upp det med både nya och gamla möbler.
Det var fräckt. Sånt man vill ha i sitt hus ;) Lite uppfräshning ;)

Nu har jag testat den "nya" Maraboun med Non stops i.
Faktiskt riktigt god! Men den påminner lite mycket om daimen. Men god var den, yammie.

Nu ska jag upp till mammie på hennes rum.. tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0