Rain i 36 timmar

Today is it a very rainy day.
Det har regnat sen jag gick upp imorse...men jag klagar inte så länge det inte snöar ;)

Idag har jag en minst sagt lika fullspäckad dag som igår. Förstår inte hur jag ska hinna med allt :/.
Köpa farsdag present, ner i stan för att fixa annat, skriva massa skolarbete, hämta bilen, sätta in pengar....bla bla bla. Listan kan göras lång, som sagt, mitt dygn bör innehålla minst 36 timmar.

Jag funderade på hur det skulle varit om dygnet hade varit 36 istället för 24 timmar. Då hade man ju haft ett halv dygn till per dag att göra saker på. Det hade varit mer än kanon. Borde kanske leta upp en trollkarl som kan fixa det åt mig? :)
 Men i och för sig....i så fall hade det kanske regnat längre idag då? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0