På tal om allt möjligt...

Idag har jag en hemsk huvudvärk. den är irriterande och minst sagt väldigt ovälkommen. Tog en intelligent tablett för ca 20 min sen, så får hoppas den hjälper mig.

Igår var dagen då jag inte skrev något inlägg.
Ganska annorlunda, men hade verkligen ingenitng att skriva om.
Blir kanske så när huvudet är fullt av tankar, då har man varken tid eller plats till att skriva några rader i bloggen.

Idag kommer Maria hem från...ja vart var det hon var...Båstad? Borås?
hur som helst, hon kommer hem idag och vi ska boka biljetter till New York!
Så jäkla spännande,  längtar som fan.!

Ikväll ska jag och Sålle på hokey. Om vi hinner vill säga.
Och det får man allt hoppas på, vi är skyldiga oss själva det om man så säger.
Gäller bara att få ihop tiden med allt man ska göra.
1. lämna bilen på service
2. träna
3. hokey
4. Beställa resa

problemet med dessa punkter är bara det att de råkar ligga aningen för nära varandra tidsmässigt. Hade min pappa sett min planering hade han sagt "ja...men det gäller att prioritera!". Men det är lite svårt ibland, när allt man bör göra klassas ungefär lika högt. Damn, it seems like I have a problem.

Hur som helst, jag har äntligen beställt klipp tid. klipp och sling tid. På tisdag nästa vecka smälle det. Hoppas jag blir nöjd, för jag har en förmåga att väldigt sällan bli nöjd efter ett besök hos frissan. :/
Men jag är ju i alla fall inte ensam, och eftersom Sålle ska till frillan på fredag kanske vi kan gråta tillsammans nästa väcka, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0