Om en kladdig kaka och en suprise

Nu har jag läst artikeln. 
I och för sig var det ingen bild på Lingon, men överskriften handlade om honom ;)
Proffsigt, känns alltid lite skoj när det står en rad om en i tidningen :D

Igår fick jag träffa min lilla kusin Dagmar som precis fyllt 1.
Hon och mamma Annica (min faster) var hemma hos farmor och farfar så jag och Kim åkte dit en snabbis efter träningen. Sen var det hem och käka, baka kladdekaka med nötter i och kolla film, Dum & Dummare. (Lånad av Lingon)

På tal om träningen igår...shit mördar passet!
Micke gjorde en Tom, och jag mådde så illa att jag hade svårt att käka när jag kom hem. Men det gick över det med. Öven om magen fortfarande är skum.
12*50 max nerifrån, men hela gruppen simmade kanon. Utan tvekan var det det bästa syrapasset på länge.

Nu står det en resväska på rummet som väntar på att bli fylld...och idag har vi kollat biljetter till New York. Känns som allt börjar reda upp sig ;) Dessutom fick jag en riktig suprise när jag snackade med Lingon om JSM. :D

See ya!


Kommentarer
Postat av: Corley

dum, dummare e så klockren (Y)

2007-11-01 @ 15:43:51
Postat av: micke

hm.. låter som jag gjorde en tom på 50orna?

2007-11-01 @ 18:37:48
URL: http://www.thedraft.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0