"nej oj...är det vinter nu?"

Ännu en dag på jobbet avklarad.
Blev lite irriterad på en liten tjej som hostade mig rakt i annsiktet bara...men men. Bäst för henne att jag inte blir sjuk ;)

¨Satt och glodde ut genom fönstret nyss och gissa vad jag såg? En man som joggade, i bara en sån här reflexväst. Ingenting under. Jag trodde jag såg i syne, så kollade igen, men nope, han hade inget under. Helt inbelevable...det är kallt människa! Ville jag skrika..men höll mig.
Men funderade på om han verkligen missat att det var vinter. Eller så är han bara allmänt lökig...

Funderade lite på en annan sak på jobbet med....Är vuxna människor verkligen beroende av kaffe??
Så många som kom och ville växla till kaffemaskinen, köpa kaffe, ha andra sorters kaffe, muggar till kaffameskinen...bla bla bla.

Nu ska vi vidare till några vänner och spela Wiii, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0