Mina omöjliga tabletter

jag vet, man ska inte klaga, men jag är supertrött.
Jag tänkte göra mig själv en enorm tjänst...och gå och lägga mig i tid.

Har lite fjärilar i magen inför resan imorron...men det är bara skoj. Så ska träna, sen kör farfar mig till flygplatsen .

Måste skriva om ett litet problem jag råkade ut för idag.
Som de flesta vet vid det här laget är jag "beroende" (eller nej, fel ord....men men) av minttabletter. De ska vara av rätt märke och rätt smak, nämligen den gråa asken med mint Ozon.
hur som helst, jag tänte att de kunde vara bra att ha sånna inför resan imorron så tänkte inhaldla det idag.
skulle köra till Maxi eftersom jag vet att de har sånna där...men det var stängt.
Körde till OK macken brevid, där hade de inga.
Körde till Statoil vid stattena, där hade de inga.
Körde till Statoil vid gamla mango, där hade de inga.
Körde tillslut till Schell, där hade de inga heller...

Tro nu inte att jag är helst besatt.
det var faktiskt en ganska kul grej samtidigt. Pappa och jag hade hämtat mamma från jobbet och skulle köpa sånna på vägen hem. Jag fick köra pappas XC90 (kommer aldrig skaffa så stor bil by the way) och det var ganska trevigt, vi satt och pratade och skrattade åt att just de tabletterna var så svåra att få tag på.
Till historien här även att det inte var min ide att köra runt halva stan...det var faktiskt pappas.
Men...jag lider inte. Ganska fräckt att glida runt i en så stor bil. Även om jag aldrig, aldrig vill ha en sån själv.

Men, jag får fortsätta leta imorron, om jag hinner.
Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0