Min härliga (?) dag

Idag har vi haft Öppet Hus i skolan. Nice, not.
En sak var ändå okej. Det hade blivit ett missförstånd vilket gjorde att vi slapp ha lektion. Istället fick vi glida runt och kolla på NVs expriment, haha skoj.

Annars har jag haft totalt fullt upp idag. från det att jag gick upp till nu har jag gjort en hel del saker.
Tränat kickboxning, skolan-öppet hus, Väla in på Telia för att prata med dom istället för att ringa eftersom det antagligen inte funkade, hem snabbt och ta träningskläder, till träningen..styrka och simning, efter det hämta mammas bil på stan, sen till Willys med Kim, efter det hem, göra lite läxa, skjutsa brollan till Knutan, och NU äntligen, får jag sitta och kolla på Freaky Friday. Phu.

På tal om Telia: Jag kom in och fick betjäning. Jag frågade om hon kunde kolla vart min telefon var, hon gick in på datorn men hittade den inte ens. Efter hjälp från en kollega hittade hon den tillslut. Den var i Stockholm på något företag och väntade på reservdelar. Jag frågade när den skulle komma till HBG igen, men det hade hon ingen aning om. Jag bad henne ringa till företaget, men hon sa att de hade stängt. jag sa att jag tyckte det var dåligt att det tagit så lång tid och att jag gärna såg att hon ringde på måndag och sen ringde mig för att berätta vad de sagt.
Hon gick med på det. Jag fick även fram hur omöjligt det var att ringa Telia igår.

Så kort sagt kan man säga att mitt besök på Telia inte gav någonting. Förrutom att tjejen vid disken fick höra en del av de telefon problem jag hade. Men men, får la se om hon ringer på måndag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0