Make my day

Idag startade det,..säsong 2 One Tree Hill!
Jag njuter.
Det är helt sjukt bra.
Jag brukar inte fastna för serier sådär, men denna har faktiskt fångat mig.

Jag hade ännu mer tur idag.
Fick nyss massage! Så härligt och så behövligt.
Mamma va snäll och tog hand om mig på bänken, inte ofta det händer måste jag erkänna :P

Hon nörden från Telia som lovade att ringa i mpndags har dock fortfarande inte ringt. Så sjukt dåligt. Jag behöver min telefon, och mitt förtroende för Telia har faktiskt sjunkigt.
Ringer hon inte imorron ska jag banne mig ta med mig farsan upp på Väla så han får "snacka lite" med dom.
Hoppas de känner på sig att det bästa är att ringa...

Jag har även flyttat hem idag. Brollan är frisk och kry än så länge och mappa ville ha hem mig ;)
Och idag, så är det exakt en vecka kvar till SM.
.

Tjoff!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hörrö, det är exakt en vecka kvar tills jag fyller år också! ;)

2007-11-15 @ 12:47:53
URL: http://lolllo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0