Jultidningar-äcklig

Spelet  Wii, var riktigt kul.
Spelade bowling, golf och boxades .
För er som inte vet vad det är, så är det nintendo, men mer verlklighets baserat då man styr allt själv genom egna rörelser. Svin kul alltså.

Varje år kommer det in små barn som vill sälja jultidningar. Och eftersom mamma är för snäll för att säga nej så köper vi alltid av samma två personer.
I år var även jag snäll och köpte en bok. "Äcklig" heter den.
Kortfattat: En sann historia om en mamma som misshandlar sitt barn...ungefär som "Pojken som kallades Det"-böckerna.
Började läsa några rader i den..och än så länge verkar den faktiskt hur bra som helst.
Bara helt sjukt hur en mamma verkligen kan behandla sitt barn på det sättet...

Imorron är det jobb igen. På Kökscentrum. Så är det någon som har vägarna förbi, så skulle jag bli riktigt glad över ett litet besök kanske, haha.

förresten så har jag kommit på massa nya ideer för mitt rum. Älskar att göra om det. Njuter varje gång :D Så kul! Undra bara när jag ska få tid för att fixa och trixa. Har så många projekt som jag borde påbörja...eller som jag i alla fall har funderat på att börja på. Men, det blir aldrig gjort. som sagt, jag behöver ett dyng med 36 timmar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0