Hur man fördriver en halvtrist höst/vinter dag...

Efter träningen var det ett litet snack som väntade och sen skulle jag hem och slappa.
Hade redan planerat för en dag fremför TVn med One Tree Hill i boxen innan jag ska till Andreas.
Har förresten inte hört av honom än..men men.

Men riktigt så blev det inte.
Istället fastnade jag framför en annan dumburk. Nämligen Datorn.
kanske borde ge den ett namn? Man "umgås" ju men den så ofta, haha.
Får komma på ett bra smeknamn.

Hittade en sinda, eller rättare sagt en blogg som gav tips och ideer hur man man förbättra sig egen blogg. Eftersom jag är grymt otecknisk och behöver hjälp med de mesta som har med elektronik, kablar och förstånd att göra tyckte jag det var super. Inte för jag fattade så mycket bland alla uttryck som "browser" "rullgardin" eller "sidmall", men en del kunde till och med jag förstå i sammanhanget ;)
Så ganska nöjd så lyckades jag faktiskt med en del ändringar.
Dock kunde jag forfarande inte fixa bort den vita "boxen" jag får varje gång jag skriver inlägg :(
Så fort jag ändrar den, blir texten automatiskt grå, och den är omöjlig att ändra till vit...tråkigt är det.
Kanske kan få hjälp av någon kunnig?

Förresten, har fortfarande inte fått svar på frågan igår ;)
När är man vuxen egentligen? Finns det en gräns, eller är det när man själv anser sig till det?

NU, blir det däremot One Tree Hill!


Kommentarer
Postat av: Jingan

Jag tror man aldrig blir vuxen fia, haha! Inte ens när man har skaffat sig barn o jobb, men kommer alltid o förbli sig själv o de barn man är!

Men däremot kommer man verka vuxen för andra o framförallt för dom yngre som knallar omkring! ;)

2007-11-17 @ 21:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0