hjälp till ny frussilur?

Nu är det dags för frill letar tajm!
Jag vill klippa mig, byta frilla, fixa skatboet eller vad man nu säger.
Men har ingen aning om hur.
Jag vill behålla längden samtidigt som jag vill ha en frisyr. Det är det som är det kniviga.
Vill antagligen klippa upp det lite, så man får ngra fler lockar, det är alltid skoj, men samtidigt så är det så tråkigt...samma gamla frussilur lixom.

Funderar även på att lägga i slingor, mörka under och ljusa över. Men har som sagt ingen aning! :D

Så, om det finns en påhittig frisyrmakare som läser detta (eller vem som helst som har en liten ide..) så vargoda och skriv i kommentarfältet! blir glad för alla råd, utom att kapa till öronen eller snagga såklart ;)

Tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0