Godmorgon snön

Imorse var det snö.
Bara tur att jag vaknade lite senare så det hann försvinna.
Tydligen ligger det kvar i Uppsala...men det är ju en bit dit.
Vaknade dock med en riktigt otrevlig magvärk! Hade så sjukt ont!
Hela magen krampade, och jag hade ingen aning vad det berodde på.
Lollos mamma sa att vi skulle in till Sjukan....men never ever, jag åker inte dit.
Efter en tablett, några krampattaker och 2 timmar började det släppa.
Nu känns det bara skumt, men gör inte ont längre som tur är.
Phu, man blir ju helt handikappad när man har ont i magen, hemskt är det :)

Innan jag åkte fick jag ett pass av Stene som jag lovade att simma här.
"Det är inte så farligt och bara på 3000...så du lätt kan göra det själv". Sa han när jag fick det.
Dum som jag var kollade jag inte det förrens jag kom hem.
Shise! Det är typ mördar passet!
3000, jo tjena. Det var serien som var 3000....innan dess är det en halvtimmes uppvärmning och efter det arm, ben och avsim. Kul Stene, tack ;)
Får hålla tummarna att jag inte myglar :P

Nu ska vi och handla sen direkt till Sydpoolen för att möta mitt hemska pass....damn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0