Godkväll!

Nu är jag hos mormor och morfar.
Ska sova här över natten för att bli skjutsad till Bromma flygplats imorron. God, I'm nervous!

Åt tio rättersmiddag här för en stund sen.
Det brukar bli så när man käkar här.
Förstår inte riktigt hur hon lyckas laga så mycket mat!

När man kommer får man ett glas med någonting, idag var det vit glögg, pepperkakor, choklad, ost, nötter och frukt.
Till mat blev det typ buffe, men en himlarns massa olika saker att plocka på sig. Idag: köttfärslimpa, kött i sås, "torrt" kött, potatis, potatis gratäng liknande sak, bröd i 10 storlekar och former, ett dussin olika pålägg, en hel bänk med grönsaker och annat tulltugg.
Sen blir det alltid efterätt, idag: äppelpaj, pannakotta, fruktsallad, vaniljsås, mini donats, pepperkakor, frukt och nötter.
Efter det vilar man ett tag med TV tittande samtidigt som man får ett glas jos,....och choklad.
Sen blev det Te och mackor. Även där ett dussin pålägg som ost, skinka, korv, olika rinnande ostar, fasta ostar....ja, you name it.
Som sagt, förstår inte hur hon hinner med.
Men hon är go, min mormor. :)

Som sagt, nu sitter jag och blir onödigt nervös inför flygturen imorron, damn! hate it....
Men känns alltid 1000 gånger bättre när man väl landat :).
Har fixat hemtransport också. Hade ställt in mig på att ta flygbussen, kollat tid och allt. så bara ringde pappa och frågade om jag inte ville bli hämtad. Så snäll, så snäll.
Så imorron bär det hemmåt igen. Vill man?
Äh, klart :D helsingborg är trots allt en grymt härlig stad, och vem vill inte bort från huvudstaden när det börjat snöa här? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0