första dagen i 08-land

Idag är man i Stockholm! yeeah!  (Eller ja....Södertälje..)
Var såklart grymt onödigt nervös inför flygturen...blir alltid lika irriterad när jag är så nervös,  för det är ju ingen fara! Det vet jag :)
Lollo hämtade på flygplatsen och med sig hade hon Kalle.
När vi kom hem väntade mat och filmkväll med lollos vänner.
Såg Dreamgirls, riktigt tråkig...så om någon funderar på att se den, kan ni enligt min mening hoppa över det.

Efter ett tag märker vi en hemsk sak...utomhus.
Tro det eller ej, men det snöar!!
"aahh, ta mig härifrån!" var min första tanke...sen kom jag på att jag hade hela helgen full med tid att ägna åt kusiner och kompisar, så trots snön, stannar jag nog kvar. ;)
Hoppas bara den inte lägger sig, men det återstår att se imorron.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0