"Få perfekt hy i ett svep!"

Vad är det här med presenter i tidninar?
Typ som Solo, Cosmopolitan eller VR....
Säljer de verkligen så dåligt att de måste erbjuda små presenter till varje liten person som köper tidingen?
För att locka lixom, "Här köp min tidning!! Du får det flashigaste, trendigaste pudret på köpet! woohoo!"

Jag brukar inte gå på sånt. brukar mest vara dåliga grejer man får...inget att ha.
idag när jag skulle köpa tidning inför helgen, SM och busresan, så valde jag mellan VR och Solo.
Brukar vanligtvis välja VR, de brukar ha ett ganska bra utbud. Men nu hade de tydligen gjort om tidningen....och den såg skittråkig ut. Så valde faktiskt Solo,..till vilken man fick "Kompaktpuder på Köpet! Få perfekt hy i ett svep! Värde..79:-"
Bla bla bla
....tänkte jag men gav det ändå en chans.
Öppnade förpackningen när jag kom hem, för hade ingen lust att ta med mig detta "fabiolous pouder" till SM.
Testade lite på handen... detta puder skulle man kunna använda till Halloween.
Man blev ju hur blek som helst i det!
Okej att Svenskarna inte precis är kända för att vara mörkhyade...men detta var ju i extrem laget.

Så, inga fler tidningar med "gudomliga presenter till dig!" för mig. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0