Duktigt tränat

Nu har jag tränat. Duktigt, duktigt!
Lollo följde med och var sällskap i bassängen, -) duktig hon med ;)
Hela fete passet simmade jag själv, inte nog med att det var riktigt jobbigt, det var tråkigt också... men men :)

När jag hade ca tio min klvar, hoppade det i tre snubbar på banan, och ville inte flytta sig. Den ena stog och viftade lite med sin fjong innan han hoppade i, men jag förstog sen att han inte hade alla höns inne om man säger så.
Så då tyckte jag bara synd om honom. 
 
Planderingen för kvällen består nu av :
Runda i Södertälje,
Mat
Svensson, Svensson
och sist Chuck and Larry


trevligt, trevligt. Ska föresten försöka hinna till stan imorron, om det är öppet vill säga. Har en del saker jag bör inhaldla, som tex en present till Lollo ;) som hon själv får välja ut, blir enlkast så.
Nu ska jag kila ut på sightseeing i Södertälje city, yeah.

Kommentarer
Postat av: Jingan

Haha, Chuck and Larry såg jag också igår ;)

2007-11-04 @ 08:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0