Äntligen

Ursäkta det väldigt glesa utbudet av nya inlägg på bloggen, som de flesta vet är nämligen mitt internet ur funktion.
ganska störigt med tanke på att brossans internet fungerar finemang. men klart får jag inte låna hans dator...han sitter ju och "Raidar."
ååh, såklart! Att jag inte fattade det? ;)
Så nu sitter jag på mammas jobb och lånar hennes dator istället.

Nyheter?
hum.
Sm avslutades för några dagar sedan, men jag har ingen större lustatt skriva om hur dåligt det gick.
Jag var och klippte mig idag igen, eftersom jag inte hann klippa upp det tillräckligt förra gången. Haha, och måste faktiskt säga att...tro det eller ej...jag är nöjd! ;)

Snart börjar julklappsinhandlingen!
Yes! Som jag längtat!
Har faktiskt redan börjat skriva en lista över vilka jag ska handla till..och även, på vissa, vad jag ska handla. Rikigt roligt.
Men faktiskt så gillar jag de mer spontana julklapparna bäst. De är ofta de som blir roligast ;)
Man får även snart börja skriva sin egen önskelista, haha. Yeah.

Och för de som är intresserade kan jag nämna att jag börjar komma ikapp med One tree Hill...är nu klar med säsong två. -)

Och idag är det torsdag! Yes finelly. Så dansen börjar om...en kvart nu. Men jag hinner. Är ju bara några rum ifrån.

Shit, känner att jag har tappat det där med bloggandet lite. Känns halvkul...men såklart, jag får skylla på internet, haha.
Nej alla polare, nu ska jag kila och shaka loss.

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0