Ännu en dag som elev

Nu sitter jag på morsans jobb dator och skriver...den är lite stenåldrig så därför kan jag inte göra varken kursiv text, eller fet stil. Men men, jag klarar mig!

idag är det äntligen torsdag! Torsdag innebär yoga, dans och styrka på Aktiverum!
Hela dagen har annars varit fullspäckad. Fick gå en lektion tidigare för att hinna med att lämna bilen, pappa rikngde riktigt lägligt och frågade om jag kunde ha hans bil resten av dagen. Självklart sa jag. Villkoret var att jag hämtade Bengt-Olof från Gantofta och sedan skjutsade dom till Olympia. Ofcourse!

efter det var det en tur till polishuset som väntade. Måste ju fixa nytt pass nu så jag har ett giltligt till när vi ska resa. Tja, man ska väl aldrig egentligen klaga på pass- eller körkortsfoton så jag får väl säga att det blev ganska okej. Det brukar faktiskt bli värre. ;) så jag är nöjd.
så på tisdag nästa vecka har jag både fått ett nyss pass, och en ny frilla, spännande ;).

Next på schemat står "Plugga på religions-redovisningen", efter det "skriva engelska redovisning", "skicka in svenska uppgiften", "läsa geografin", "plugga på religions provet"...oh gosh. Lärarna tror aldrig att man har nog med saker att göra...suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0