Tuffa tider...

Regn, regn, regn..
Hatar regn. Och inte har jag gjort något vettigt idag heller. Nej istället sitter jag inne framför datorn och har ont i magen. Och det är nästan ännu värre. Magont..bläää. Sicken kanonstart på sommarlovets första två veckor.. som pricken över I:et tränar vi ute också. Och det är kallt. speciellt när vi har en typisk sommar med regn och rusk. Ush vad man inte vill gå upp ur bassängen då. Får i alla fall hoppas på bättre väder till SM, 5 veckor kvar nu så det ska nog ta sig! :D
image4


 Ska träffa Sophieom ett tag. Nu var det tänkt, men hon är fortfarande inte hemma. Får la se när hon ringer. Så medans jag väntar får jag hoppas på att min mage blir normal. Vi tänkte planera en fest hon skulle ha när hon fyller 18, stora tjejen ju! ;)

Och på torsdag blir det konsärt!! Längtar ngt enormt faktiskt! ska bli hur kul som helst! Ska gå med Maria vilket gör det hela ännu roligare! Med kamera, parraflax och filtar ska vi vara utrustade hade vi tänkt. ;) hoppas jag verkligen att vädret blir bättre. Förra året hade vi tur med över 30 grader i skuggan på Robbies konsert, kanske blir en favorit i repris? ;) i alla fall nästan...

Älskar dig, bara dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0