Sömn..?

Jag snackade med Andreas  för ett tag sen, och kom då fram till att jag lyssnar väldigt mycket på honom. För mycket kanske.. Och man kan ju diskutera om det är bra eller dåligt när han kallar sig själv för "lite störd" ;)

Nu när jag satt här kom jag fram till en annan sak. Jag är hur trött som helst. Det är jag nästan jämt. Och varje morgon blir jag irriterad på mig själv för jag inte gick och la mig tidigare kvällen innan. Och jag lovar mig själv att göra det nästa kväll. Men så blir det ikke. Nej, jag sitter här framför dumburken timme ut och timme in och blir bara tröttare och längtar bara mer efter sängen. Så varför sitter jag då kvar? Det har jag frågat mig och kommit fram till att det är slöseri med tid att sova.

Så bara för det ska jag ta en riiiktigt lång, härlig sovmorgon imorron!               (Innan jag måste till jobbet :/)

image7

Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0