Hard work, work, work...

Jaha, första dan på jobbet. Eller ja, "jobbet". Vi ska hjälpa Marias mammas moster (hum) att ta bort en del av gräsmattan, ta bort hela hennes terass gjord av sten och sedan lägga ny sand, platta den och lägga på nya plattor. Riktigt jobbigt kan jag lova. Jag kom dit vid 11 efter träningen, då hade Maria och Jasse redan jobbat i två timmar. De stackarna. Men lagom till jag kom började det regna, ösregna. Vi blev dyblöta. :D Men vi hade lika kul för det .

Träningen imorse var annars helt ok. Stene (tränaren) måste fått någon skruv lös, vi tränar hur soft som helst. Okej, ska inte klaga, hårdträningen kommer nog snart tillbaka och då längtar man bara till man får släppa närmare SM. Men imorgon bli det en minitävling för min del. Får la se hur det går.

Nu ska jag ringa Andreas igen och prata lite med honom. Känns som det behövs kan jag säga. Men sånt är det. Oh, by the way så har jag nu hittat en cykel :D,  helnöjd! Fann den på blocket igår,  en riktigt tjusig pärla :D får fota den sen om jag fick den.

So long suckers ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0