En till som följer mängden

Jahapp, nu känner jag mig som en i mängden. Fick nämligen för mig när jag satt hemma och inte gjorde någonting att jag skulle starta en blogg. Roligt förhoppningsvis, tråkigt kanske. Får se hur länge man orkar hålla på. Jag är inte precis den som skriver tre inlägg om dagen om vad man ätit till lunch.  :)

Nu har det iallafall gått två dagar sedan midsommar, men man är fortfarande lika trött och seg. Folket var här till 3.00 på midsommarafton, kom tillbaka midsommardagen och stannade till 24. Men det var en härligt rolig, lagom varm midsommar precis som det ska vara. Tillsammans med sina underbaraste vänner. Det enda tråkiga är att vi nu går mot mörkare tider och kortade dygn :(.

Idag hade jag tänkt träffa Maria, ganska länge sedan nu faktiskt. Vi har alltid så sjukt kul. Kan göra vad som helst eller ingenting och vi har ändå lika roligt. Det kan man verkligen kalla en riktig vän! , Älskar dig tjejen! <3 Men så blidde det inte. Hennes lillsyrra var sjuk den lilla stackaren. Så det får bli en annan gång. Ska ju ändå träffa henne på torsdag, när det är konsert på Sofiero! Timbuktu, The Ark och Sahara H...ska bli fetekul! Ska försöka leta upp Kim o Co som också skulle dit. Så vi får väl ta med vår lilla picknick korg och sätta oss bland tanterna i gräset, haha! We'll se :)

Nej, nu har jag skrivit mitt första inlägg, lite jobbigt haha. Så nu ska jag ut i solen och steka och bada och sen leta cykel på nätet. Måste verkligen hitta en så man kan cykla till träningarna.

Så ha det bra folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0