Dagboksbloggare...

Nyss på träningen diskuterade jag och Micke olika bloggar. Jag/vi kom fram till att jag apsolut inte fick bli en "dagboksbloggare". Nej, sån ska man akta sig för att bli. En dagboksbloggare är en människa som efter en hel dag sätter sig framför datorn och skriver ner precis hela dagen. I sin blogg. Typ såhär..

"Hej alla trogna bloggare i bloggvärlden!
Jag vaknade imorse och gick upp. Sen duchade jag, sen åt jag,
sen åkte jag till stan med min kompis Gabriella och köpte två tröjor..hihi..
Efter det åkte vi hem till mig och åt. Mums! mammas köttbullar.
Sen gick vi ut och gick och träffade Kalle, sen åt vi glass och då såg vi Anna och Patrik,
men vi sa inte hej, hihi. Sen gick Gabriella hem och jag gick hem till mig.
Nu är jag jättetrött, så nu ska jag sova!
Godnatt alla sötingar därute! pusspuss!"

Nej! Sån ska man akta sig för att bli! En "sen-och då-och nu-bloggare"-Dagboksbloggare.
Sen pratade vi också om hur ofta man ska skriva inlägg, det är ju lätt hänt att man skriver tre om dagen den första veckan, sedan ett varannan dag, sen ett i månaden och tillslut med flera månaders mellanrum. "Nu ska jag gå ut och sola! Hörs igen efter jul!" Hur låter det?
Ush, nu känner jag att jag borde sluta, känns som jag håller på att gå över gränsen till en dagboksbloggare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0