Alla vill till himelen

Yesterday var jag och Maria på Sofiero och såg Sahara Hotnights, Timbuktu och The Ark. Sahara var kassa, Timbuktu var kanon, även fast man inte hört alla låtar han spelade och The Ark ska man väl inte klaga på.

Jag och Maria kom fram till att Ola Salo verkligen måste älska sin överkropp. Han tar ALLTID av sig det lilla han från början har på överkroppen. Hur han kan vara stolt över den är lite svårt att förstå,  klart det ser bra ut men man har ju sett läckrare magar i sina dar ska jag säga ;).
Men det är ju hans grej såklart, så jag klagar inte, absolut inte, nej för fan, Ola-fortsätt att ta av dig jackan ;)

Han pratade mycket om rädsla också, att man inte ska vara rädd, då förstör man livet. Lite väl djupt att vara sagt av en sådan snubbe, men det var tankvärt. Sen att övervinna rädslan, ja det är ju det som är svårt, men som sagt var..."I't takes a fool to remain sain".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0