Toes

Endast för att fylla Andreas vardag och göra skolstarten kanske lite lättare ska jag lägga in en bild på min fot.
Min stortå. Som jag har stukat. Gör faktiskt ganska ont , men de kan man ju leva med.
Hedan efter kommer jag dock akta mig från både dörrkarmar och kameror ;)
Och lögner..:D


 
(Förresten kan jag fortfarande klaga över min engelska. Har fortfarande inte haft engelska B, vilket vi ska börja med i år. Kan inte annat än säga "Lycka till, Good Luck och kör hårt" till mig själv...med det ville jag ursäkta kommande eller återkommande felstavningar)



 


Kommentarer
Postat av: Andreas

Ajdå,hoppas du snart är på benen igen ;D

2007-08-20 @ 15:09:17
Postat av: Lollo

Ia, kan du skicka alla dina Ölandsbilder till mig ikväll? =)

2007-08-20 @ 15:49:05
URL: http://lolllo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0